YÖNETİM PRENSİPLERİMİZ

  • Faaliyetlerinde modern teknolojiyi kullanır.
  • Sürekli kendini inceler, değerlendirir, iyileştirir, yeniler ve kendisiyle rekabet eder.
  • Personelinin dürüst,  çalışkan ve yaratıcı olmasına özen gösterir.
  • Eğitime önem verir, personeli için  eğitim programları uygular.
  • Hiçbir kaynağı israf etmez, modern tasarruf ilkelerine uyar.
  • .İş ve toplum ahlakı kurallarına titizlikle uyar.

HİZMET PRENSİPLERİMİZ

  • Müşterisine değer verir, saygı duyar.
  • Verdiği hizmetin tam sorumluluğunu taşır.
  • Müşterisiyle devamlı, hızlı ve sağlıklı ilişki kurar.
  • Yeni müşteri kazanmak için, mevcut müşterilerinin mutluluğunu devam ettirmenin öncelik taşıdığını bilir.
  • Müşterilerinin "acil işlerine" öncelik verir.
  • Hizmette, kaliteden hiçbir şart altında taviz vermez.
  • Müşterilerinin saklı tutulması gereken bilgilerini kesinlikle gizli tutar.